вторник, 24 юли 2012 г.

Интервю на Джаксън Харис ♥

Здравейте! Сега намерих едно интервю, където много често се говори за Луси и за PLL и то  е на Джаксън Харис :) Преводът е правен единствено и изцяло от мен, затова моля за КРЕДИТ :)

PLL: Поздравления за новия албум! Какви бяха последните месеци за теб?
Джаксън Харис:
 Те бяха определено много забавни. Беше интересно, когато видях вида на отговорите и невероятната обратна връзка. Много от  това зависеше от това да има красива, талантлива и прекрасна жена като Луси Хейл във видеото и това беше хубаво да се обединя с феновете на PLL. Те бяха наистина лоялни и ми беше приятно да се прегърна с тях.
PLL: Ти скоро дебютира видеото си “Come Back Down To Earth.” Защо избра точно Луси Хейл за видеото?
ДжХ:  Историята защо избрах Луси е много забавна. Когато бях по-млад винаги исках да бъда Американски Идол, но не бях достатъчно голям за да се пробвам. И си спомних едно лято, когато стоях и гледах American Juniors и видях това момиче, което беше по-ниско от всички и се казваше Луси. Обърнах се към майка ми и й казах, че момичето от телевизора е много сладко, наистина сладко. Можех да видя нещо свързано с това. Знаех, че тя направи банда и аз след няколко години отидох да я посетя, за да й кажа, че е много талантлива и красива. Както и да е. Когато видях един от онези автобуси със снимки, там беше и Луси. Казах си, че това е добре за нея и е страхотно! Затова си помислих след като стана суперзвезда, надявайки се тя да иска  да се снима в клипа ми. Направи го. 
PLL: Какво е чувството да работиш с Луси Хейл?
ДжХ: Луси е невероятна в работата си. Фактически бях малко повече нервен, отколкото нея, защото имахме заснемане още първия ден и повечето от сцените бяха мои. Вторият ден бяха повече нейни и мои сцени и никога не я бях срещал досега и тя беше по-сладка отколкото си я представях и потънах в земята от срам и забавления и наистина заобичах проекта и исках да стане страхотен. Луси изобщо не се държеше като някоя дива. Тя беше чудесна.
PLL: Гледаш ли Малки Сладки лъжкини при всяка възможност?
ДжХ:
 Изпускам епизоди, затова си поръчах всички епизоди от iTunes, защото се почувствах, че се нуждая да ги гледам. В момента съм на първи епизод и го гледам внимателно. Просто не мога да повярвам, че Ариа е Луси и, че я познавам. Затова трябва да се върна в самата история. Все още не знам кой е -А. Имам чувството, че първият сезон е по-добър, отколкото съм чул досега.
PLL: Нашето шоу Малки Сладки Лъжкини е базирано на тайни и лъжи. Можеш ли да ни кажеш една тайна за новото ти видео и/или албум, който никой не знае?O
ДжХ: 
Интересна е корицата на албума, която е много артистична. Всъщност я намерих в Google. Имах тази идея базирана на името "Акули и Вампири" и намерих малко артистичност от Англия, която също направи корицата на новото ми видео. Включва капка от Здрач, но това е единствената малка тайна, която мога да издам. Колието, което носи Луси след седмица-две ще се продава по магазините. Така че всичките й фенове да си го купят.
 
PLL: Заради духа на нашето шоу, би ли могъл да ни кажеш 2 истини и лъжа за твоя живот?
ДжХ: 
Mоят първи инструмент, на когото започнах да свиря беше виолин. Роден съм в Ню Йорк Сити. Имам 7 братя и сестри.

Няма коментари:

Публикуване на коментар